دنبال چی میگردی؟

دوربین آندوسکوپی صنعتی شلنگی و بازرسی چاه و لوله ۶۰ متری

دسته بندی :

دوربین آندوسکوپی صنعتی شلنگی و بازرسی چاه و لوله ۶۰ متری

تومان۸,۹۵۰,۰۰۰

قبل از خرید محصولات ارزان تر از 100 هزار تومان با ما تماس بگیرید.

حتما قبل از ثبت خرید بصورت تکی (تعداد کمتر 100 عدد) با همکاران ما در ارتباط باشید.

توضیحات

کیفیت تصویر (FULL HD 1080P)

رزولوشن : ۲.۴ مگاپیکسل

قطر لنز : 18mm

وضوح تصویر تا 2 متر

پرتاب نور تا 5 متر

دارای فنر 15 سانتی

کابل مقاوم و انطعاف پذیر

باتری کیس : 2000 میلی آمپر

مدت زمان شارژدهی : 4 الی 5 ساعت

قابلیت اتصال به گوشی های اندروید

قابلیت اتصال به لپتاپ ویندوزی

 

آداپتور مخصوص مدل صنعتی
بزرگترین و بهترین ویژگی این دوربین‌ها که آندوسکوپی‌های وارداتی از آن محروم‌اند، داشتن باتری و تقویت‌کننده ولتاژ است که درون باکس DVR تعبیه شده است. این ویژگی به دوربین و LEDهای آن انرژی لازم را تأمین می‌کند و دیگر نیازی به تغذیه از گوشی یا لپ‌تاپی که به آن متصل است، ندارد. این امر باعث می‌شود که دوربین و سیستم نمایش شما از آسیب‌های احتمالی ناشی از تغذیه مستقیم از دستگاه‌های دیگر در امان بمانند.

انعطاف پذیری بالای کابل
اگر می‌خواهید داخل لوله‌هایی که پیچ و خم زیادی دارند را تماشا کنید و نیاز دارید دوربین شما به سادگی وارد و خارج شود، این محصول مناسب شماست. این دوربین‌ها دارای کابل صنعتی مقاوم و منعطف هستند که به خوبی می‌توانند وارد پیچ و خم شوند. سر این دوربین‌ها دارای یک فنر ۱۵ سانتی‌متری است که به شما در راه‌یابی و هدایت در مسیر کمک فراوانی می‌کند.

مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با IP66
اگر می‌خواهید در فضاهای مرطوب، پر از آب و دارای گرد و غبار از این دستگاه استفاده کنید و نگران خرابی آن هستید، باید بدانید که این آندوسکوپی صنعتی دارای گواهینامه IP66 است. خرید دوربین شلنگی 60 متری

این گواهینامه تضمین می‌کند که دستگاه در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با اطمینان کامل از دستگاه در محیط‌های مختلف و شرایط سخت استفاده کنید.

قابلیت اتصال به موبایل و لپ تاپ و نمایش تصویر
این دوربین‌ها دارای کابل یو اس بی ‌هستند و برای تماشای تصاویر می‌توانید آن را به دیوایس خود متصل کنید و برای اتصال به گوشی نیز می‌بایست از مبدل‌های OTGای که در بسته‌ی محصول قرار داده شده استفاده کنید و به تلفن همراه خود متصل کنید و با استفاده از یکی از نرم‌افزار‌های Depseth View یا USB Camera تصاویر دوربین را مشاهده و در صورت نیاز آن تصاویر را در گوشی خود ذخیره کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین آندوسکوپی صنعتی شلنگی و بازرسی چاه و لوله ۶۰ متری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *